středa 29. února 2012

1. návrh

Hledání lokality:
Hledám vhodnou lokalitu pro umístění vazební věznice, zaměřuji se na rozmístění stávajících soudů kolem Vltavy, jelikož si myslím, že by bylo vhodné věznici vybudovat blízko soudu, kvůli častému převozu vězňů k soudním jednáním.

Soudy v Praze kolem Vltavy
Jediná vyplývající vhodná lokalita se mi jeví okolí Štvanice, soudní budovy jsou nedaleko a nejedná se přímo o historické centrum Prahy. Ale neustále se mi vnucuje myšlenka, není-li vhodnější zanedbat vzdálenost mezi soudem a věznicí a umístit věznici zcela mimo centrum Prahy...

Hmotové řešení vazební věznice:
... je tvořeno mými představami, jak by taková vazební věznice mohla vypadat. Nepodařilo se mi dohledat příliš mnoho informací, ale asi se není čemu divit, že na internetu nenarážíme na dispozice věznic. A tak jsem zavolala na ředitelství Vazební věznice Praha Ruzyně, přes mnohá přepojování na řadu různorodých oddělení jsem nakonec skončila na Stavebním úřadě Ministerstva spravedlnosti, kde mi bylo řečeno, že mi nemohou být poskytnuty žádné informace. Jediným možným řešením by bylo zaslání písemné žádosti na Ministerstvo spravedlnosti... Toto řešení je zdlouhavé, a proto pro mou semestrální práci nemyslitelné.

1. návrh :

Žádné komentáře:

Okomentovat